ToraHall

Sjuk och åter sjuk

Publicerad 2014-10-29 15:41:01 i

Så himla trött på att jag aldrig får vara frisk! Första gången jag vart sjuk var i januari/februari, sedan har det blivit bra för att sedan komma tillbaka igen. De andra gångerna har det varit hjärnhinneinflammationen som har spökat, men den här gången vet de inte vad det är för fel. Medicinerna hjälper inte och allt känns bara jävligt hopplöst! 
Var på magnetröntgen i fredags, hoppas på att få svar imorgon när läkaren ringer igen. På senaste tiden har jag nästan hoppats på att de ska hitta något, så att de kan göra något åt det.
 
Men mitt i all den här sörjan så är jag så otroligt tacksam! Tacksam för mina underbara vänner och för Pontus och mina fina släkt.
För 10 månader sen var det faktiskt jag som låg där i sängen på sjukhuset och väntade på besked om jag skulle överleva eller inte. Det känns som man glömmer bort sånt alldeles för fort, just då var jag så lycklig över att jag överlevt. Jag hade så många planer och saker jag ville göra på en gång, för livet kan ta slut vilken dag som helst.

Så egentligen är jag så lyckligt lottad som lever, men det glömmer jag ibland. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-10-30 01:24:56

Älska unge ❤️
Om du visste hur lyckligt lottad jag känner mej över att just du är min dotter och finns i våra liv. Hoppas så att du ska få vara frisk snart så du kan fortsätta med dina planer och leva ut dina drömmar ❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tora Hall

En 21 årig tjej som bor i Mjölby tillsammans med min sambo och våran lilla hund Elza. Spelar innebandy på fritiden och är galen i inredning! [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela